Waar je me voor kunt bestellen..
Heb je een Marketing- of Communicatievraagstuk waar je niet uitkomt? Je merk, je werk, je team, je bedrijf. Het zijn allemaal zaken die, als je er met afstand naar kijkt, anders uitzien dan als je er middenin zit. Door te sparren, analyseren en het koppelen van activiteiten en meetbare doelstellingen, bepalen we jouw route. Mijn frisse blik geeft altijd nieuwe inzichten. Ik help je op weg.
- Analyse
- Doelstellingen
- Frisse blik
Ik hoor het vaak: Ik ben te druk! Ik kan er geen nieuwe projecten bij hebben. Óf er wordt eindeloos overlegd, maar niet gestart. Zonde, laat het aan mij over.
Ik maak een SMART plan van aanpak, selecteer de juiste partners, zorg dat iedereen doet wat hij moet doen, binnen de deadlines. Duidelijke taal en geen gezeur! Jij hebt 1 aanspreekpunt. Ondertussen kun jij verder met je andere verantwoordelijkheden.
- 1 aanspreekpunt
- Planning
- Realisatie
Projectmanagement
zorgeloos van A tot Z
Interim versterking
Laat mij je team een boost geven
Tijdelijke versterking nodig voor jouw Marketing Manager of coördinator? Als ervaren marketeer voeg ik snel in bij jouw team! Ik zorg voor het maken van meters en houd het tempo erin!
- Tijdelijk
- Ervaren
- Tempo
Marketing & Communicatie zijn brede begrippen! Mijn focus ligt op (re)branding en positionering. Een nieuw merk, een opfrisbeurt van een bestaand merk, een fusie. Allemaal redenen om je merkverhaal onder de loep te nemen. Samen bepalen we in welke volgorde we aan de slag gaan. We brengen strategie, activiteiten, interne en externe vertalingen van je merk, in lijn met de nieuwe koers.
(Re)branding
Laat je merk voor je werken!
- Realisatie
- (Re)branding
- Positionering
Vraagstukken van bedrijven die je voorgingen
Oud & Nieuw
Re-branding! Nieuw merkverhaal, nieuwe belofte, nieuw logo, waar begin je? Wat pas je aan? En in welke volgorde?
Campagne voeren!
Landelijke marketingcampagne? Reclamebureaus, mediabureaus, onderzoeksbureaus. Hoe zorg je dat ze samen werken aan jouw resultaat?
Op reis met je klant
Hoe beleeft jouw klant de optimale (online) reis op weg naar aankoop van je product of dienst? En (hoe) vertelt hij jouw verhaal door?
Bouwen aan succes!
Prioriteren, organiseren en structureren. Waar begin je? En hoe maak je er een haalbaar plan van?
Door een andere bril
Past je strategie nog bij je merk? Passen je activiteiten bij je strategie?
Lege stoel?
Tijdelijke versterking van je team als interim Marketing & Communicatie professional